Oro kompresoriai

Worthington Creyssensac

Worthington Creyssensac – pasaulinis gamintojas, oro kompresorių gamybą vykdantis nuo 1934 m. Nuo 1993 m. priklausantis ir gaminamas Atlas Copco AIRPOWER n.v. B-2610 Wilrijk Belgija.

Siūlome platų produktų asortimentą, kuris apima nuo 1.5 kw iki 315 kw.

Oro kompresoriai

Worthington Creyssensac

Worthington Creyssensac – pasaulinis gamintojas, oro kompresorių gamybą vykdantis nuo 1934 m. Nuo 1993 m. priklausantis ir gaminamas Atlas Copco AIRPOWER n.v. B-2610 Wilrijk Belgija.

Siūlome platų produktų asortimentą, kuris apima nuo 1.5 kw iki 315 kw.

Atlas Copco

Worthington Creyssensac – pasaulinis gamintojas, oro kompresorių gamybą vykdantis nuo 1934 m. Nuo 1993 m. priklausantis ir gaminamas Atlas Copco AIRPOWER n.v. B-2610 Wilrijk Belgija.

Siūlome platų produktų asortimentą, kuris apima nuo 1.5 kw iki 315 kw.

  • Optimali darbinė temperatūra;
  • Aušinimas nepriklauso nuo sukimosi greičio;
  • Nereikalingas aušinimo ventiliatorius el. varikliui;
  • Ilgesnis tarnavimo laikas;
  • Nėra guolio tepimo taškų, kadangi guolis tepamas ta pačia alyva iš sistemos;
  • Naujos kartos sraigtinės poros elementas C106* sumažina ~ 3% energijos kaštų;
  • Mažesnis slėgio ir našumo nuostolis;
  • Naujos kartos tiesioginė jėgos perdavimo pavara papildomai sumažina ~ 1% energijos kaštų lyginant su standartinėmis reduktorinėmis bei su jungiamąją mova pavaromis;
  • El. variklis apsaugotas nuo dulkių ir vandens patekimo į vidų;
  • El. variklis ir sraigtinis elementas pagamintas Atlas Copco Airpower N.V. Belgijoje.

Atlas Copco

Worthington Creyssensac – pasaulinis gamintojas, oro kompresorių gamybą vykdantis nuo 1934 m. Nuo 1993 m. priklausantis ir gaminamas Atlas Copco AIRPOWER n.v. B-2610 Wilrijk Belgija.

Siūlome platų produktų asortimentą, kuris apima nuo 1.5 kw iki 315 kw.

  • Optimali darbinė temperatūra;
  • Aušinimas nepriklauso nuo sukimosi greičio;
  • Nereikalingas aušinimo ventiliatorius el. varikliui;
  • Ilgesnis tarnavimo laikas;
  • Nėra guolio tepimo taškų, kadangi guolis tepamas ta pačia alyva iš sistemos;
  • Naujos kartos sraigtinės poros elementas C106* sumažina ~ 3% energijos kaštų;
  • Mažesnis slėgio ir našumo nuostolis;
  • Naujos kartos tiesioginė jėgos perdavimo pavara papildomai sumažina ~ 1% energijos kaštų lyginant su standartinėmis reduktorinėmis bei su jungiamąją mova pavaromis;
  • El. variklis apsaugotas nuo dulkių ir vandens patekimo į vidų;
  • El. variklis ir sraigtinis elementas pagamintas Atlas Copco Airpower N.V. Belgijoje.

AIMPERIUM – dažnio keitiklis

Faktai:

  • Oro kompresoriaus energijos sąnaudos iki 5 metų sudaro apie 70% – 80% nuo bendros įrangos pradinės įsigyjimo vertės;
  • Tradicinėse senos kartos kintamo našumo technologijose (su dažnio keitikliu) prieš pastovaus našumo kompresorius (be dažnio keitiklio) energijos efektyvumas mažinant energijos kaštus sudaro apie 30-35 % kintamo našumo technologijos naudai;
  • Naujos kartos iPM (INTERIOR PERMAMENT MAGNET) kintamo našumo technologija (su dažnio keitikliu) energijos efektyvumas mažinant energijos kaštus sudaro apie 45% kintamo našumo technologijos naudai;
    Apsaugos klasė IP5X.

Kompresoriuje yra sumontuotas modernus, liečiamu ekranu Airlogic2 T touchscreen „Elektronikon Mk5“ grafinis valdymo modulis, kuris prižiūri, kontroliuoja ir užtikrina saugų įrenginio veikimą bei suteikia pažangias stebėjimo ir valdymo galimybes. Tai ideali valdymo priemonė Jūsų suspausto oro sistemai.

AIMPERIUM – dažnio keitiklis

Faktai:

  • Oro kompresoriaus energijos sąnaudos iki 5 metų sudaro apie 70% – 80% nuo bendros įrangos pradinės įsigyjimo vertės;
  • Tradicinėse senos kartos kintamo našumo technologijose (su dažnio keitikliu) prieš pastovaus našumo kompresorius (be dažnio keitiklio) energijos efektyvumas mažinant energijos kaštus sudaro apie 30-35 % kintamo našumo technologijos naudai;
  • Naujos kartos iPM (INTERIOR PERMAMENT MAGNET) kintamo našumo technologija (su dažnio keitikliu) energijos efektyvumas mažinant energijos kaštus sudaro apie 45% kintamo našumo technologijos naudai;
    Apsaugos klasė IP5X.

Kompresoriuje yra sumontuotas modernus, liečiamu ekranu Airlogic2 T touchscreen „Elektronikon Mk5“ grafinis valdymo modulis, kuris prižiūri, kontroliuoja ir užtikrina saugų įrenginio veikimą bei suteikia pažangias stebėjimo ir valdymo galimybes. Tai ideali valdymo priemonė Jūsų suspausto oro sistemai.

  • Spalvotas vaizdas;
  • 4,3 colio liečiamas grafinis HD monitorius;
  • Integruotas centrinis ECO6i leidžia valdyti iki 6 oro kompresorių;
  • Aiškios piktogramos ir navigacija;
  • 30 kalbų įskaitant lietuvių, rusų, anglų;
  • Apsaugos: slaptažodžio apsauga neleisianti keisti nustatytų darbinių parametrų neapmokytam personalui, bendrosios įspėjamosios ir automatinės avarinio išjungimo funkcijos, suspausto oro slėgio kritimo aptikimas. Valdymo sistema automatiškai išjungia kompresorių aukštų temperatūrų ir slėgių atveju ir apsaugo įrenginį nuo sugadinimo;
  • Suspausto oro srauto kontrolė, variklio sukimosi, slėgio, apkrovimo, laisvos bei momentinės laisvos eigos kontrolė;
  • Duomenų registravimas ir saugojimas atminties kortelėje;
  • Dvigubas slėgio diapazono programavimas siekiant sutaupyti energijos kaštus kai tuo metu nereikia didelio slėgio;
  • Automatinis paleidimas po įtampos šuolių;
  • Papildomas išorinės įrangos įvesties / išvesties valdymas;
  • Valdymo modulis Airlogic2 T touchscreen taip pat turi interneto serverį, kuris užtikrina nuotolinį kompresoriaus būklės vizualizavimą, tiesiog prijungiamas valdiklis prie vietinio tinklo LAN per numatytą Ethernet prievadą. Tai reiškia, kad esamus kompresoriaus darbinius parametrus galėsite stebėti savo kompiuterio ekrane nepalikdami darbo vietos.

Aušinimo sistema

  • Didesnis aušinamo oro kiekis su mažesniais energijos kaštais
  • Dėl geros garso izoliacijos, žemas triukšmo lygis
  • Tiesioginis aušinamo oro srautas skirtas sraigtinio elemento aušinimui, kas tiesiogiai lemia tą patį našumą su mažesniais energijos kaštais
  • Antrinis oro srautas papildomai aušina el. variklį ir sraigtinį elementą

Aušinimo sistema

  • Didesnis aušinamo oro kiekis su mažesniais energijos kaštais
  • Dėl geros garso izoliacijos, žemas triukšmo lygis
  • Tiesioginis aušinamo oro srautas skirtas sraigtinio elemento aušinimui, kas tiesiogiai lemia tą patį našumą su mažesniais energijos kaštais
  • Antrinis oro srautas papildomai aušina el. variklį ir sraigtinį elementą
  • Oro ir alyvos aušintuvai nėra kombinuoti ir sujungti į vieną korpusą kaip senesnėse versijose, kas tiesiogiai įtakoja žemesnį išeinamo suspausto oro rasos tašką